wtorek, 24 września 2013

Hello.

PROSZĘ O PRZECZYTANIE NOTATKI NA DOLE POSTA. DZIEKUJE.


"To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia" - jak oceniacie ten cytat? myślicie że to prawda? Mi się wydaje że to prawda, gdyż nie każdy kto milczy, nie ma nic do powiedzenia. Po prostu woli zostawić swoje mysli dla siebie i może później je ujawnić. - cytat Jonathann'a Carroll'a

„W chwili, kiedy zastanawiasz się czy kogoś kochasz, przestałeś go już kochać na zawsze.” - Kurde, ten cytat przyprawia mnie o dreszcze, jest tak prawdziwy według mnie.. Jejku, zauważyliście że leżąc w łóżku, ciemnym wieczorem/nocą, myślicie nad wszystkim, prawda? Przynajmniej ja tak mam.. I myślę jak bardzo kocham pewną osobę, jednak po jakimś czasie to uczucie "odlatuje"- wtedy zdaje sobie sprawę z tego, że to myślenie dobrze mi zrobiło. Zrozumiałam, że tak naprawdę nic do tego kogos nie czuję. To dziwne.

Co sądzicie o stereotypach, że w wieku trzynastu/czternastu/piętnastu lat nie można się zakochać? Ja uważam inaczej, że już wtedy można poznać miłość swojego życia. Możecie się rozchodzić, a i tak kiedyś do siebie wrócicie.. Miłość nie potrafi od tak minąć, to uczucie zostaje. Albo "kocham i nienawidzę" - to też prawda, możecie czuć do osoby nienawiść, możecie tym kimś gardzić, możecie go wyzywać, bić.. Wszystko. A i tak czujesz dalej to samo, wmawiasz sobie że to nie prawda.. Lecz.. Lecz niestety jest inaczej. Kochasz tą osobę bardziej niż Ci się wydaję. Tylko musisz do tego dojść. "Miłość wybaczy wszystko" - Owszem, wybaczy wszystko ale tym samym Cię bardzo zrani, bo gdy wybaczysz entą zdradę swojego ukochanego to będzie trudniej zaufać, a wtedy co? Związek bez zaufania? Nie uważam żeby to się kiedykolwiek udało. Niestety czasem trzeba dać sobie z kimś spokój, mimo że darzysz tę osobę wielkim uczuciem.. Nie możesz kochać na ślepo - z przyzwyczajenia.. Porozmawiaj sam ze sobą czasem, ze swoją duszą, umysłem.. Pomyśl o swoich uczuciach.. Nie można się załamywać, pamiętajcie!


___
No cześć. Wiem że dawno nie pisałam, jakoś tak mam mało czasu na komputer ale teraz chyba będzie już inaczej, iż "kolega" ma kare na kompa i telefon, wiec nie będę miała co robić i będę pisać na blogu. Tak myślę. Więc macie tutaj kilka cytatów, wierszy, czy coś. ;)

No to na dziś tyle chyba, chyba że mnie natchnie jeszcze na jedną notatkę, to oczywiście się tu pojawi :) przepraszam za wszelkie błędy językowe, ortograficzne, pisane troszkę na szybko, iż natchnęło mnie.. Dziękuję za czytania, wyświetlenia.. Pod ostatnim postem było 65 wyświetleń! wielkie dzięki <3 uwielbiam tu pisać, ciesze się że ktokolwiek to czyta. Fajnie by było gdyby ktoś to komentował.. Ale cóż :) z góry dziękuję za wszystko <3

"I bądź tu mądry, synchronizuj dwa serca
Bo to co cię uskrzydla potrafi być jak morderca
Się nie nakręcam już więcej nie rozkminiam 
Bo prawdziwe uczucie co by się nie działo nie przemija"

3 komentarze:

Obserwatorzy

.

.