środa, 11 września 2013

- do starszego posta.

Więc nie było nic o mnie. poprosiłam kilka osób żeby mi "coś o mnie napisali".. Więc tak:

Kacper:
" zrytą banie masz, aż za bardzo. Przyjacielska, można Ci zaufać. Da się z tobą dogadać. "

Saruś:
"Jesteś wspaniałą osobą, znaleźć drugą taką jak ty to wyzwanie. Potrafisz pomóc innym, mimo tego, że sama masz problemy. Jesteś kochana, miła, odważna i cudowna. Mimo wszystko starasz się być silna, gdy chcesz się podać zawsze znajdzie się ktoś lub coś co cię od tego odciągnie. Jak na swój wiek jesteś dojrzała i otwarcie mówisz o tym co czujesz, kim jesteś i jaka jesteś. I choć pogubiłaś się w życiu dajesz jakoś radę ze wszystkim i starasz się żyć."

Julitka:
"ogolnie lubisz kazdego jak jest spoko albo taki nawet troche ale jak ci zajdzie za skore to jedziesz po nim jak po masle i nie dasz sie zeby ktos cie obrazal. jestes zdolna osoba ale troche za bardzo leniwa. :D "

Karo:
"wiec tak jesteś wspaniała przyjaciółką, można zawsze na Ciebie liczyć, potrafisz poprawić humor! kocham Cię bardzo mocno za to jaka jesteś, jesteś naprawdę wspaniała, potrafisz pomoc kiedy tego najbardziej potrzebuje <3 kochana hejterka również xD jesteś szalona i zboczona, lubie to! Znamy sie długo i wiem że będziemy się jeszcze dłużej znać kckc <3 czasami dobijasz mnie tym ze nie masz ochoty zyc bo nas masz cnie? ale kckc i tak! <3"

Klaudia:
" uparta, wkurzająca, drzesz mordę kiedy tylko możesz, masz głupie pomysły, zboczona.."

Bartek:
" Lubisz mnie. :* masz fajne cycki xD "


No więc tak to wszystko wyszło, kilka opinii.. Jeśli chcecie wiedzieć co jeszcze ludzie o mnie myślą, wejdźcie na mojego aska. Tam zobaczycie wszystko, co o mnie myślą. :3 Przepraszam że tak mało piszę, ale no kurde.. Jakoś nie mogę czasu znaleźć.. zaraz dodam jakąś porządną notatką. ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

.

.