sobota, 31 sierpnia 2013

Trochę o ludziach, życiu, świecie?

Skuta myślami.
Zabijana problemami.
Okaleczona życiem.

Znikająca duszą.
Żyjąca milczeniem.
Trwająca bezsilnie.
Uduszona miłoścą.
Otoczona marzeniami.
Robiąca krzywdę.
...zagubiona -
moje własne. 
 
 "Nie jestem ciałem, w którym mieszka dusza, 
jestem duszą, 
która ma widzialną część zwaną ciałem."
 
,,Leczyli mi ciało, a chorowały dusza i serce."
Żyjesz, bo musisz, oddychasz, bo to nie zależy od Ciebie i kochasz ludzi, którzy nie potrafią, a nawet nie chcą Ci pomóc wyrwać się z tego bagna, potocznie zwanego życiem. Tylko pustka wokół i ten pojebany świat, który niszczy Ci serce. - kawałek mojego autorstwa.. 
 
     Co myślicie o tych wszystkich słowach? myślicie że to prawda? Może być z człowiekiem tak, że nie czujesz że żyjesz, widać tylko "poruszające się ciało" a Ciebie w nim nie ma? zniknęłaś gdzieś? nie ma Cię? Odpowiedzcie sobie na pytanie "czym jest życie?", bo czym tak naprawdę jest? Dla niektórych sensem życia jest miłość, dla innych pieniądze, dla jeszcze innych seKs.. A dla was? Czym jest życie?  

2 komentarze:

  1. To pierwsze twojego autorstwa jest cudowne i bardzo prawdziwe. To piękne, że umiesz pewne odczucia przenosić na klawiaturę, a potem wychodzą takie cuda : ).
    Gratuluje wspaniałego i życiowego tekstu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku, jak sie ucieszyłam. Te słowa wiele dla mnie znaczą. nie wierze że ktos to czyta. Dziękuję!

      Usuń

Obserwatorzy

.

.